preskoči na sadržaj

Gimnazija Metković

Login
Tražilica
Matematika je in

Nastava matematike u 

Gimnaziji Metković

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Državna matura
Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 3. 2018.

Ukupno: 280445
Ovaj tjedan: 661
Danas: 65

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
MERIA u Gimnaziji Metković
Autor: Administrator , 13. 1. 2019.

 

U sklopu međunarodnog projekta MERIA (Mathematics Education – Relevant, Interesting, Applicable) čiji su ciljevi promoviranje istraživački usmjerene nastave matematike, izrada inovativnih scenarija, profesionalni razvoj i podrška nastavnicima u primjeni novih metoda te jačanje suradnje između visokoškolskih i srednjoškolskih ustanova te stručnih udruga, započeo je, 10. i 11. siječnja 2019. u Zagrebu, u 15. Gimnaziji, prvi ciklus profesionalnog usavršavanja nastavnika srednjih škola. 


Gimnazija Metković je, sa  još 16 škola iz cijele Hrvatske, odabrana za sudjelovanje u prvom  MERIA ciklusu. Naše su profesorice Ljiljana Jeličić i Ljubica Jerković, sa još četrdesetak sustručnjaka,  sudjelovale u prvoj radionici, stekle uvid što je to istraživački usmjerena nastava matematike, kako se ona provodi, usvojile osnove teorijskih okvira Realističnog matematičkog obrazovanja i Teorije didaktičkih situacija te  se upoznale  s MERIA scenarijima. Kroz ovakvo se poučavanje matematike sugerira implementacija otvorenijih zadataka koji imaju više korektnih rješenja i/ili više načina rješavanja, a za koje postupak rješavanja nije unaprijed poznat. Procesi poput postavljanja hipoteza, planiranja istraživanja, sustavnog eksperimentiranja i procjene rezultata bivaju tako puno važniji od samog konačnog rezultata.

Radionica je bila i prilika za diskusiju i razmjenu iskustava o raznim fazama provedbe  ovakvog tipa nastave te je omogućila nastavnicima da na cjelovitiji način promišljaju o aktivnom uključivanju učenika u nastavu matematike.

Kao nastavak ove edukacije predviđa se da će svaki sudionik započeti s uvođenjem istraživačkih elemenata u svoju nastavu, testirati  u razredu neki  od predloženih scenarija te obavezno surađivati sa sustručnjakom iz svoje škole u vidu pripreme, praćenja, evidentiranja i refleksije o nastavnim metodama.

U 21. stoljeću nije dovoljno znati činjenice i posjedovati izolirane osnovne vještine. Učenici bi trebali razviti vještine rješavanja problema i sposobnost samostalnog stjecanja znanja. Stoga kompetencije kao što su sposobnost rada s nedostatkom informacija, matematička kreativnost u novim područjima znanja, suradnja pri rješavanju problemskih situacija i komunikacija (matematičkih) rezultata postaju sve važnije.

U tu svrhu, a imajući za cilj učenike koji mogu razumjeti matematiku, uživati u matematici i koji su sposobni rješavati probleme i donositi zaključke započet ćemo postupno i s istraživački usmjerenom nastavom matematike.

Druga je  radionica, na kojoj će se predstaviti prve refleksije i dojmovi iz razreda, planirana za 6. travnja 2019. godine, a međunarodna završna konferencija za 27. i 28. svibnja 2019. 
Više o projektu: https://meria-project.eu/





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Pi day 2018.

Pi dan (π dan) se u matematičkom svijetu slavi svakog 14. ožujka,

jer ako pišemo datum u obliku m.dd tada je to najjednostavnija aproksimacija broja π: 3.14.

Još jedna važna poveznica sa Pi danom je rođendan Alberta Einsteina 14. ožujka

odnosno 3.14 oblik datuma u Europi. 

Naša škola i ove godine obilježava Dan broja Pi malom rođendanskom zabavom.

Pozivamo vas da napravite šaljivi plakat, rođendansku  čestitku

 ili osmislite prigodan igrokaz, skeč ili pjesmu posvećenu broju Pi.

( idemo se zabaviti, ideje je bezbroj a tu su i prigodne PI nagrade)

Istraživat ćemo, natjecati se  i otkrivati zanimljivosti o broju Pi.

Aktiv matematike i fizike

 

 

Pokušajte riješiti kviz o broju Pi

prezentacija

preskoči na navigaciju