« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
U našoj školi je tijekom prošlog tjedna obilježen Svjetski dan mentalnog zdravlja na temu Mladi i mentalno zdravlje u svijetu koji se mijenja. U nizu aktivnosti sudjelovali su učenici 3. c i 3. d razreda, pod mentorstvom pedagoginje Mirjane Šutalo i prof. psihologije Ane Barišić.
Kao poticaj za rad svi su učenici odgledali film Eduard Škaroruki. Učenici 3. c razreda pripremili su debatu na temu Žrtve nasilja nisu odgovorne za nasilje kojem su izložene. Poučeni procedurom i pravilima debatiranja pripremali su se za debatu prema principu obrnute učionice.
Učenici 3. d razreda imali su ulogu suca u debati. Oni su pripremili online kviz Jesi li online bully. Također su pripremili prigodni plakat na kojemu su istaknuti zaštitni i rizični čimbenici za mentalno zdravlje.
Dana 12. 10. održali su se kviz i debata. Odgovori na pitanja o ponašanju na internetu pokazali su da se većina učenika odgovorno služi društvenim mrežama uz mogućnost korektnijeg i sigurnijeg ponašanja u nekim situacijama.
Predstavnici afirmacijske i negacijske skupine u debati su iznosili argumente i dokaze o uzrocima i posljedicama nasilja i odbačenosti, njegovanju osobnog mišljenja i nepristajanju na konformizam, o odnosu prema različitostima, toleranciji o moralnim vrijednostima društva.
Izvrsna motivacija, pripremljenost obiju strana rezultirala je izjednačenim glasovanjem koje je argumentirano činjenicom da su sadržajnu nadmoć afirmacijske skupine sudionici negacijske skupine kompenzirali prezentacijskim sposobnostima.