preskoči na sadržaj

Gimnazija Metković

Login
Matematika je in

Nastava matematike u 

Gimnaziji Metković

Tekuće obavijesti
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Kalendar
« Prosinac 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 3. 2018.

Ukupno: 159684
Ovaj tjedan: 748
Danas: 19

 

 

 

Priloženi dokumenti:
novi popis lektira 2021.- 2022..pdf

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Međunarodni projekt "Mein Leben in der Pandemie" ( Moj život u pandemiji) dobitnik "Nacionalne oznake kvalitete"
Autor: Svjetlana Bebić, 25. 9. 2021.

Međunarodni projekt Mein Leben in der Pandemie  kojeg su učenici Gimnazije Metković provodili s učenicima partnerske škole iz Njemačke Theodor Heuss Gymnasium nagrađen prestižnom eTwinning nagradom Nacionalna oznaka kvalitete.

Pandemija i iznenadno zaključavanje utjecalo je na sve. Učenici u Hrvatskoj sudjelovali su u učenju na daljinu. Ali kakva je bila situacija u drugim zemljama? Kako su se učenici naše partnerske škole u Njemačkoj nosili s tom situacijom? U projektu smo željeli sagledati različite razine kako se rješava pandemija, kako se društvo nosi s njom, kako se ova neočekivana ružna situacija doživljava u drugim zemljama. Željeli smo se podržati, stvoriti poticaje za razgovor, isprobati zajedno nove stvari . Koliko imamo različitosti I sličnosti u ovoj novoj šokantnoj situaciji za cijeli svijet, Bavili smo se istraživanjima, komunicirali jedni s drugima, raspravljali I dogovarali se,sudjelovali u radionicama, međusobno se bodrili.


Željeli smo vidjeti koliko je različito ili slično postupanje s pandemijom u Njemačkoj i Hrvatskoj. U tu svrhu smo se pozabavili i znanstvenom i društvenom razinom. Učenici su se trebali naučiti baviti istraživanjem podataka i činjenica, vrednovati i uspoređivati dobivene rezultate, izrađivati​ dijagrame i videozapise s uputama, kao i sami proizvoditi dezinficijens. Izabranim medijem učenici su trebali predstaviti svakodnevni život za vrijeme pandemije. Naši ciljevi su bili zajednički za obje škole, a donosili smo ih u dogovoru s učenicima.

Učenici su razrađivali svoju situaciju u Hrvatskoj, a zatim su rezultate dijelili s učenicima iz Njemačke. Te su vrijednosti i empirijske vrijednosti uspoređivali i vrednovali. Također su se održavale redovite video konferencije na engleskom i njemačkom jeziku  na kojima su se učenici dogovarali, vrednovali svoju suradnju i rad na projektu, te donosili nove ideje, usvajali i odrađivali zadatke prihvaćenih ideja.

Teme koje su učenici obrađivali su:
1. Razvoj pandemije u Njemačkoj i Recklinghausenu / Hrvatska i Metković: proljeće, ljeto, zima
2. Mentalno zdravlje u zaključavanju: Kako zaključavanje utječe na raspoloženje učenika? Što utječe na ovo raspoloženje? Kakav utjecaj ima pokret?
3. Pregled izvodljivosti pravila AHA u svakodnevnom životu i u školi
4. Osobno iskustvo s pandemijom (intervjui s različitim generacijama, posebne sudbine)
5. Procjena rezultata: Što možemo naučiti jedni od drugih?
6. Uzajamna podrška, npr. Stvaranje karantenske kuharice s hranom na njemačkom jeziku.

 Projekt je predstavljen na raznim obrazovnim platformama i skupovima kao što su: mrežna trodnevna eTwinning edukacija Sustainable Development Goals in a Pandemic World, Pasch susret škola partnera Goethe Instituta, na online školskim novinama https://blog.pasch-net.de/pasch-global/archives/2291-Mein-Leben-in-der-Pandemie.html . 

 

 




[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Međunarodni projekt "Mein Leben in der Pandemie" ( Moj život u pandemiji) dobitnik "Nacionalne oznake kvalitete"
Autor: Svjetlana Bebić, 25. 9. 2021.

Međunarodni projekt Mein Leben in der Pandemie  kojeg su učenici Gimnazije Metković provodili s učenicima partnerske škole iz Njemačke Theodor Heuss Gymnasium nagrađen prestižnom eTwinning nagradom Nacionalna oznaka kvalitete.

Pandemija i iznenadno zaključavanje utjecalo je na sve. Učenici u Hrvatskoj sudjelovali su u učenju na daljinu. Ali kakva je bila situacija u drugim zemljama? Kako su se učenici naše partnerske škole u Njemačkoj nosili s tom situacijom? U projektu smo željeli sagledati različite razine kako se rješava pandemija, kako se društvo nosi s njom, kako se ova neočekivana ružna situacija doživljava u drugim zemljama. Željeli smo se podržati, stvoriti poticaje za razgovor, isprobati zajedno nove stvari . Koliko imamo različitosti I sličnosti u ovoj novoj šokantnoj situaciji za cijeli svijet, Bavili smo se istraživanjima, komunicirali jedni s drugima, raspravljali I dogovarali se,sudjelovali u radionicama, međusobno se bodrili.


Željeli smo vidjeti koliko je različito ili slično postupanje s pandemijom u Njemačkoj i Hrvatskoj. U tu svrhu smo se pozabavili i znanstvenom i društvenom razinom. Učenici su se trebali naučiti baviti istraživanjem podataka i činjenica, vrednovati i uspoređivati dobivene rezultate, izrađivati​ dijagrame i videozapise s uputama, kao i sami proizvoditi dezinficijens. Izabranim medijem učenici su trebali predstaviti svakodnevni život za vrijeme pandemije. Naši ciljevi su bili zajednički za obje škole, a donosili smo ih u dogovoru s učenicima.

Učenici su razrađivali svoju situaciju u Hrvatskoj, a zatim su rezultate dijelili s učenicima iz Njemačke. Te su vrijednosti i empirijske vrijednosti uspoređivali i vrednovali. Također su se održavale redovite video konferencije na engleskom i njemačkom jeziku  na kojima su se učenici dogovarali, vrednovali svoju suradnju i rad na projektu, te donosili nove ideje, usvajali i odrađivali zadatke prihvaćenih ideja.

Teme koje su učenici obrađivali su:
1. Razvoj pandemije u Njemačkoj i Recklinghausenu / Hrvatska i Metković: proljeće, ljeto, zima
2. Mentalno zdravlje u zaključavanju: Kako zaključavanje utječe na raspoloženje učenika? Što utječe na ovo raspoloženje? Kakav utjecaj ima pokret?
3. Pregled izvodljivosti pravila AHA u svakodnevnom životu i u školi
4. Osobno iskustvo s pandemijom (intervjui s različitim generacijama, posebne sudbine)
5. Procjena rezultata: Što možemo naučiti jedni od drugih?
6. Uzajamna podrška, npr. Stvaranje karantenske kuharice s hranom na njemačkom jeziku.

 Projekt je predstavljen na raznim obrazovnim platformama i skupovima kao što su: mrežna trodnevna eTwinning edukacija Sustainable Development Goals in a Pandemic World, Pasch susret škola partnera Goethe Instituta, na online školskim novinama https://blog.pasch-net.de/pasch-global/archives/2291-Mein-Leben-in-der-Pandemie.html . 

 

 




[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju